Robin's birthday! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van brigitteenrobin - WaarBenJij.nu Robin's birthday! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van brigitteenrobin - WaarBenJij.nu

Robin's birthday!

Door: Brigitte & Robin

14 Maart 2004 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Lieve allemaal,

Vandaag vieren wij Robin's 33ste verjaardag (still goodlooking)!! Het is hier bijna 12 uur 's middags. Hartstikke bedankt al voor de leuke reacties. Vanmiddag gaan we cruisen door Milford Sound, bekend om zijn mooie fjorden en watervallen. Een leuk cadeautje, toch?!

De afgelopen twee dagen hebben we de Routeburn Track gelopen met prachtige uitzichten en mooie natuur. We hebben 1 nacht in een hut overnacht en jawel daar waren ze weer........de Amerikanen die ons ook hadden geholpen met de camper. Leuke kerels uit Pittsburgh met een grote pot pindakaas bij zich, dus werden we snel vrienden. Wij aten 's avonds couscous met gedroogde erwtjes (wisten wij veel wat we mee moesten nemen), maar dit was echt niet te eten. Gelukkig groeiden er heel veel frambozen bij de hut en kwamen we toch nog aan de nodige vitamines. Een prachtige tocht met rugzak waar we ook de sandflies, NZ stekende fruitvliegen, hebben leren kennen en die ons flink te pakken namen. Het schijnt dat je er uiteindelijk immuun voor wordt. Alle gadgets uit NL komen heel goed van pas (fleece, mes, lampje, sokken en het kompas zijn onmisbaar hier!)

Een paar foto's voor jullie en vooral lieve groeten uit het prachtige NZ!

De jarige hobbit en vrouw

• 15 Maart 2004 - 07:49

Martijn&Sophie:

Lieve Allebei, Allereerst natuurlijk Robin, gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt wel de mooiste locatie om het te vieren uitgekozen!! Fijne dag & nog veel dit soort goeie jaren erbij gewenst!!
    Goed dat jullie zo genieten, wat een superverhalen!
    We lezen het wel weer, have fun!
    Liefs,
    Martijn & Sophie

• 15 Maart 2004 - 08:08

Jan:

Ha Robin en Brigitte,
    8.30 sharp de birthdaycake alert. Ik vraag me af wie er nog een kaartje stuurt, er valt waarschijnlijk niet veel te i-moden daar! Anyway, van harte! Wel bijzonder denk ik, om 12 uur eerder een heel jaar ouder te worden...Veel plezier, groet aan kaptein IGLO!

• 15 Maart 2004 - 08:47

Dortie:

Van Harte!!!! ouwetje!
    Blij te zien dat jullie mij volgen.
    En goed om te lezen dat jullie het helemaal naar je zin hebben. Wat een avontuur. Echt top dat we zo kunnen volgen waar jullie zitten en tevens een mooi naslagwerk.
    Wij hebben een superweek gehad in Orlando met prachtig weer 27 graden, heel veel lopen en uiteraard shoppen! De meiden hebben dolfijnen geaaid en op Robins verjaardag zijn we naar een dinershow geweest met 60 arabische paarden, ze zat met tranen in de ogen op het puntje van d'r stoel en heeft er 's nachts niet van geslapen.

Maarja een weekje terug en je bent alles weer vergeten.

Wel saai hier zonder jullie, valt nu helemaal weinig meer te lachen!

Heel veel liefs,

Dortie

• 15 Maart 2004 - 09:00

Sharon:

Hoi Robin, gefeliciteerd met je verjaardag (met dank aan Jan z'n altijd werkende birthday alert). Ziet er goed uit daar in NZ!! En volgens mij hebben jullie het er ook prima naar je zin.

Lekker blijven genieten en kom maar op met het volgende deel van jullie feuilleton!

Lieve groeten,
    Sjer

• 15 Maart 2004 - 09:01

Bart:

Smitsje, van harte gefeliciteerd! Mooie dag gewenst.
    Groeten en alle goeds,
    familie Godthelp

• 15 Maart 2004 - 09:54

Sylvia:

Handig toch zo'n mailalert, vooral voor vergeetachtige mensen zoals ik! Anyway, Robin: een hele goede verjaardag (zal wel lukken in NZ) en nog vele jaren (in NL?).
    Groet,
    Sylvia

• 15 Maart 2004 - 13:55

Ronald:

Ziet er heerlijk uit, ook bekende beelden. Milford Sounds is geweldig he? Hoe zit het met het 'Must obey master-gevoel'? Speelt zeker flink op daar. Kek campertje trouwens...
    Robin, wel LACHEN op die mooie fotoos! plezier. Ronald

• 15 Maart 2004 - 13:57

Ronald:

En uuh Robin,..
    Van HARTE vrind.
    Een heerlijk jaar voor jou!
    Met z'n allen:
    Why was he born so...
    ......he's got no...all!

• 15 Maart 2004 - 16:18

Yvette:

Die amerikanen verwachten toch niet meer problemen met jullie hè?

• 15 Maart 2004 - 16:25

Greetings From Rotterdam:

Honnie,

Heel hartelijk gefeliciteerd van Tommie en moi. Jarig in NZ wat wil een man nog meer. Hoop niet dat al die Amerikanen in de camper je verjaardag komen vieren.

• 16 Maart 2004 - 12:49

Nico:

Hoi Robin en Brigitte,
    Eerst even Robin feliciteren. Gefeliciteerd!! Ik zie aan het dagboek en de foto's dat je nog geen dag spijt hebt van de vakantie. Houwe zo! Wij ook niet!

Korte natuurkunde vragen:
    Hoe bevalt het om de hele dag ondersteboven te lopen? En klopt het dat het water aan die kant van de aarde anderom het putje ingaat?

Have fun!!
    Nico

• 18 Maart 2004 - 07:22

MJ:

Robin, nog van harte gefeliciteerd, wat een leeftijd he?! De foto's en verhalen zien er erg relaxt uit, lekker hoor! Ik zag dat het geen skippy maar caddy is geworden...? Ik verwacht nog wel een mooie foto van jou hoor Bri! Geniet ervan, dikke kus

• 18 Maart 2004 - 10:21

Anniek En Philippe:

Een beetje te laat maar alsnog natuurlijk van harte! Was een paar dagen in Londen voor de London Book Fair dus niet online. Vandaag is Philippe naar de CEBIT (jullie zijn vast blij dat je in Nieuw Zeeland zit en niet in Hannover...) Ben erg benieuwd hoe de Milford sound was, we horen het vast snel.
    veel liefs, A, Ph. en M. (die inmiddels al ruim 10 kilo weegt...)

• 19 Maart 2004 - 06:54

Van Biljouw Vorden:

van harte proficiat Robin .nog een hele fijne voortzetting van jullie prachtige reis .groetjes en veel liefs uit vorden

• 19 Maart 2004 - 19:13

Annie En Rieky:

lieve blagen
    wat fijn om te zien, dat jullie het goed hebben daar bij die rijste-pikkers !!!!!! dit is van toon.
    hier komen de tantes weer,
    zitten met z´n 2 achter de laptop lachen.
    lieve groeten van antoon annie en rieky bye bye.