De beste wensen voor 2004 ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brigitteenrobin - WaarBenJij.nu De beste wensen voor 2004 ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brigitteenrobin - WaarBenJij.nu

De beste wensen voor 2004 !

Door: Brigitte & Robin

04 Januari 2004 | Nederland, Amsterdam

Wij wensen jullie een avontuurlijk jaar met veel gezondheid, geluk en voorspoed. Zelf tellen wij af voor onze reis van 4 maanden naar Nieuw Zeeland en Australie. Start op 28 februari a.s.! Via deze site kun je op de hoogte blijven van onze ervaringen. Iedere keer als er nieuws is, ontvang je hiervan een notificatie. Bovendien kun je dan een reactie plaatsen! Nogmaals de beste wensen! Brigitte en Robin

• 04 Januari 2004 - 11:49

IR En TK Te R.:

nou eensgelijks hoor. Lekker geslapen vannacht?

• 04 Januari 2004 - 15:43

Patrick:

Met een flinke spijker in de kop wens ik jullie ook een fantastisch jaar toe! Het was gisteravond erg gezellig, al zeg ik het zelf. Groeten uit De Bilt

• 04 Januari 2004 - 18:08

Richelle:

We will follow you...We zullen jullie wel missen, snik...

• 05 Januari 2004 - 13:34

Tilly:

de beste wensen voor 2004,beste echtpaar. Dan ben je echt getrouwd he, als je eigen site samen hebt. 2004 is voor 1/3de al een heerlijkheid van jewelste! 4 maanden. Naar het allermooiste plekje op aarde...Nieuw Zeeland...geweldig daar. Maar we zien jullie toch nog wel voor die tijd? Groeten uut broabant

• 11 Januari 2004 - 12:38

Sharon:

Nog even en dan verwacht ik ook van jullie zelfgemaakte olijf-olie ;-) Echt super dat jullie dit gaan doen. Tot de 28e feb, zullen we het er zeker nog wel over hebben. Lieve groeten

• 13 Januari 2004 - 14:16

Tessa:

All the best!! Ik ben erg jaloers, 4 maanden weg!! Stiekem hoop ik dat Easy jet op Nieuw Zeeland gaat vliegen (19,- enkeltje?!). Komen wij ook langs! P.S. Curacao was heerlijk ...

• 29 Januari 2004 - 15:37

Mariek Te U.:

Belachelijk die mensen die zomaar een paar maanden vrij hebben! ~:-)) Hoe moet dat nou verder met NL B.V.? Hé Levensgenieters, proost op de mooie ervaringen in 2004!! Moet nu weer verder werken aan m'n spandoek...

• 17 Februari 2004 - 13:31

Cécile En Kleine Sophie Te De Meern:

Gelukkig was Sophie's babyborrel op 15de feb. Nu heeft ze jullie i.i.g. nog in Europees tenue mogen aanschouwen. Want je weet het....4 maanden Oz en Nieuw Zeeland maakt een ander mens van je. Niet alleen van binnen, maar ook van buiten! Supergaaf dat jullie lekker erop uit trekken. Big, ik zie je vrijdag!

• 17 Februari 2004 - 15:19

Jeroen Klomp:

Welcome in the world of the real travellers! Save journeys.

• 17 Februari 2004 - 20:09

Rob En Wieb:

Lieve Bri en Robin,

Nog een paar daagjes.....

Tip: vraag de dokter naar jetlag pilletjes, deze hielpen bij Rob erg goed. En wie weet drinken we samen een lekker australisch wijntje down under. Good luck, mates en heel erg veel plezier.

• 17 Februari 2004 - 20:28

Marike En Coen:

Tjonge, de site ziet er nu al profi uit. We zullen jullie ervaringen met plezier volgen en met een tikkeltje jaloezie. Maar goed, wij hebben twee errug leuke kids zullen we maar zeggen (ahum).Misschien dat wij a-la de Bauers en de Brards een reality site over ons leventje hier kunnen opzetten. Bij voldoende belangstelling (lees: elk aannemelijk bod) zullen we het over wegen. Groeten,
    Coen, Marike en kids

• 27 Februari 2004 - 07:16

Arie:

Bri en Robin,

Veel plezier en laatste tip: Awesome 4 in Queenstown!!! (en dat is geen kroeg)

• 27 Februari 2004 - 07:56

Erik:

Watch out for the Roadtrains!

• 27 Februari 2004 - 08:15

Clementine:

Bri en Robin,
    Wat een heerlijk gevoel moet het zijn...nog een dagje en dan is het zo ver! Bri, ik zal je humor (en veel meer) missen, maar denk dan gewoon aan jou en Skippie (Mmm?)Geniet er lekker van, veel plezier! Cleetje

• 29 Februari 2004 - 19:32

IR En TK:

Dag bangkok hilton gangers,hoop dat jullie een goede trip hebben gehad met veel eetplezier in het vliegtuig. Vind maar een mooie bestemming voor die 7 kilo's.......

• 01 Maart 2004 - 11:40

Steph:

Big & Robin

Heeeel veel plezier maar dat zal lukken!!